luni, 4 martie 2013

Una din trei

Asa am promis: voi citi, caci nu pot abandona lectura, dar 
voi citi si carti cu tematica religioasa. Am facut aceasta 
promisiune la inceputul anului, si mi-am zis: la trei carti 
citite, una va fi cu subiect religios. 
Ia sa vedem, m-am tinut de cuvant? 
Bilantul facut pe cele doua luni ale anului in curs arata ca 
am citit 32 de carti. Daca impartim totul la trei, atunci reiese  
ca sunt aproape de ,,adevar".
Mi-e dor, chiar mi-e dor de cartile ,,ziditoare de suflet". 
Aceste carti te motiveaza, te pun pe ganduri, dar te si 
aseaza putin launtric. Noi, in decursul vietii, ne risipim 
launtric, asa ca avem nevoie de reveniri in sinele nostru, de 
restaurari sufletesti. 
De multe ori, cartile ,,ziditoare de suflet" pot fi niste ,,zidari" 
foarte priceputi. 

stefan s.
4 martie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu